Temat: Marketing mix.
Na dzisiejszej lekcji zapoznamy się z elementami marketingu mix.
Omówimy:
- Definicja marketingu.
- Zadania marketingu.
- Elementy marketingu. (4 P)
Ad. 1
MARKETING to działania mające na celu rozpoznanie potrzeb klientów i takie dostosowanie oferty, aby w jak najlepszy sposób zaspokoić potrzeby nabywców.
Ad. 2
Zadaniem marketingu jest:
– usatysfakcjonowanie (zadowolenie) nabywców przez zaspokojenie ich potrzeb, oczekiwań, preferencji
– zapewnienie korzyści ekonomicznych przedsiębiorstwu (zysk)
Ad. 3
Marketing mix tzw. mieszanka marketingowa, to kompozycja
- Produktu
- Ceny
- Dystrybucji
- Promocji,
Marketing mix nazywany jest inaczej formułą 4P
W dzisiejszych czasach marketing tradycyjny zastępowany jest marketingiem internetowym. W celu poszerzenia wiadomości o marketingu internetowym proszę zapoznać się z prezentacją:
https://kno.ore.edu.pl/moodle/mod/imscp/view.php?id=19710
Na podstawie prezentacji odpowiedz na pytania:
- Na czym polega marketing internetowy?
- Co to jest podcast?
- Jakie są zalety marketingu internetowego?
- Wymień narzędzia marketingu internetowego.
Odpowiedzi proszę przesłać na adres e-mail zdolnenauczanie10@wp.pl wpisując w tytule wiadomość KP5 imię i nazwisko oraz klasę. Termin przesyłania prac 17.04.2020 r.
W razie pytań proszę o kontakt poprzez dziennik elektroniczny.
Lisiecka Anna