Dzień Dobry. 08.05.2020
Temat: Strategia promocji .
Strategią określa się planowany sposób przygotowania i prowadzenia określonych działań związanych z obsługą przyjęć okolicznościowych
Działania związane z programowaniem promocji to:
- Określenie odbiorców promocji i motywów zakupu
- Ustalenie celów promocji:
- cele sprzedażowe – odpowiadają na pytanie ile należy sprzedać
- cele komunikacyjne – co odbiorca powinien wiedzieć o firmie i produkcie
- określenie budżetu promocji
- ustalenie treści przekazu
Treści do lekcji znajdziecie w załączniku, prezentacji .
Waszym zadaniem jest zapoznanie się z nią, zapisanie tematu i sporządzenie krótkiej notatki. Prześlicie ją moją pocztę. Termin realizacji do 12.05..2020 r.
Za tydzień kartkówka : zapisana w dzienniku
Wszelkie pytania i informacje zwrotne należy kierować do mnie na e-mail – jolantazajac66@wp.pl lub poprzez e-dziennik wpisując w tytule wiadomości imię i nazwisko ucznia oraz klasę.
Powodzenia.
Jolanta Zając