Uncategorized

Usługi gastronomiczne -III MTP

Dzień Dobry. 08.05.2020

Temat: Strategia promocji .

Strategią określa się planowany sposób przygotowania i prowadzenia określonych działań związanych z obsługą przyjęć okolicznościowych

Działania związane z programowaniem promocji to:

  1. Określenie odbiorców promocji i motywów zakupu
  2. Ustalenie celów promocji:
  • cele sprzedażowe – odpowiadają na pytanie ile należy sprzedać
  • cele komunikacyjne – co odbiorca powinien wiedzieć o firmie i produkcie
  • określenie budżetu promocji
  • ustalenie treści przekazu

 

Treści do lekcji znajdziecie w załączniku, prezentacji  .

Strategia promocji

Waszym zadaniem jest zapoznanie się z nią, zapisanie tematu i sporządzenie krótkiej notatki. Prześlicie ją moją pocztę. Termin realizacji do 12.05..2020 r.

Za tydzień kartkówka : zapisana w dzienniku

Wszelkie pytania i informacje zwrotne należy kierować do mnie na e-mail – jolantazajac66@wp.pl lub poprzez e-dziennik wpisując w tytule wiadomości imię i nazwisko ucznia oraz klasę.

Powodzenia.
Jolanta Zając