Uncategorized

Usługi gastronomiczne 3 MTP

17.04.2020r.
Witam was
Temat: Działania promocyjne dostosowane do typu klienta.
Zadania na dzisiaj:
Pojęcie osobowości i temperamentu .
Cechy osobowości-
Typy klientów- sangwinik, choleryk, melancholik, flegmatyk
Dobór promocji do typu klienta.
Dzisiaj zajmiemy się wyjaśnieniem pojęcia osobowość i temperament oraz dopasowaniem działań promocyjnych do typu klienta. Występuje wielu różnych nabywców, z których każdy stanowi osobny rynek ze względu na potrzeby i wymagania. Sprzedawca usług może opracować oddzielny produkt lub program marketingowy dla każdego z nich. Ludzie o różnej osobowości i temperamencie poddawani są różnym metodom promocji
Pojęcie osobowości i temperamentu.
Osobowość – obejmuje całokształt decyzji i funkcji psychicznych człowieka, które wyznaczają jego zachowanie i oddziaływanie na środowisko.
Temperament – zespół dziedziczonych cech ulegających przemianom wraz z rozwojem człowieka , stanowiący podstawę kształtowania się i rozwoju osobowości
Cechy osobowości- np. spokój, aktywność, optymizm, zmienność, otwartość, sumienność, zawziętość, zorganizowanie, niecierpliwość, egoizm, bojaźliwość, beztroskość.
Działania promocyjne to np: promocja osobista, reklama tv, radio
Na podstawie otrzymanej prezentacji sporządź krótką notatkę i określ swój temperament. wyślij na mojego adres jolantazajac66@wp.pl
Termin realizacji 21.04.2020r

Pozdrawiam
Jolanta Zając