27.03.2020 r.
Temat: Kryzys współczesnego rolnictwa europejskiego – możliwości rozwiązań alternatywnych.
Drodzy Uczniowie
Drugą produkcję roślinną, jeśli pozwolicie, nazwijmy „dodatkową” . Może tak będziemy ją określać, aby w tym całym ferworze obowiązków nie zatracić pewnej hierarchii, czyli tego, która produkcja roślinna jest dla Was najważniejsza. Oczywiście obie są ważne, jednak ustalmy, że pierwszeństwo ma produkcja roślinna, na której realizujemy podstawę programową i jesteście oceniani.
Na koniec dnia szkolnej nauki zachęcam do zapoznania się z treścią tych artykułów. Mówią one o problemach współczesnego rolnictwa. Proszę zastanowić się nad alternatywnymi rozwiązaniami niektórych problemów. Przemyślcie także czy dotyczy to również warunków Polskiego rolnictwa.
http://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-article-BAR6-0002-0238
file:///C:/Users/Nauczyciel/Downloads/93-203-1-PB.pdf
Pozostawiam Was z lekturą i życzę odpoczynku i zdrowia.
Pozdrawiam MMG