04.05.2020.
Temat lekcji:
Odżywianie zwierząt.
Cele:
Zapoznanie uczniów ze: słownictwem związanym z rodzajem pokarmów dla zwierząt hodowlanych, obowiązkami dietetyka zwierzęcego
Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu czytanego
Rozwijanie umiejętności mówienia ( uczniowie potrafią przedstawić się; podać informacje , dotyczące doświadczenia zawodowego i wykształcenia)
Planowany przebieg lekcji:
- Podręcznik str. 22 STUDENT BOOK 1; str.34-39 : https://zsckrjablon.pl/wp-content/uploads/2020/03/Students-book.pdf .
- Przepisz następujące wyrazy do zeszytu przedmiotowego. W słowniczku str.34-39 znajdziesz definicje tych wyrazów. Przepisz definicje do zeszytu. Wyrazy przetłumacz na język polski: feed; nutrient; carbohydrate, vitamin; mineral; rations; nutrition; poultry;
- Do zeszytu przedmiotowego przepisz wyrażenia: two year’s experience, Masters Degree, Please, take a seat and we’ll get started, Did you get my resume?, Tell me about your work at…
- Przeczytaj ofertę pracy (job posting) dla dietetyka zwierzęcego. Następnie wykonaj zad.2 str. 22.(zadanie typu prawda/ fałsz)
- Odpowiedz na pytania; 1) What types of food do farm animals eat? 2) How does feed affect animal growth?
- Wyobraź sobie że jesteś na rozmowie kwalifikacyjnej . Przedstaw się. Opisz swoje doświadczenie zawodowe ( informacje na temat wykształcenia zawodowego oraz doświadczenia w pracy) . Wykorzystaj informacje zawarte w ofercie pracy, przedstawionej w podręczniku str. 22
- Odpowiedzi na pytania oraz rozwiązanie zadań przyślij na mailowy adres elikor@onet.pl lub przez Messenger .
Jestem do dyspozycji na Messengerze w razie gdybyście potrzebowali doraźnej pomocy.
Pozdrawiam .
Galina Kuchta .