Temat: Pisma handlowe – zamówienie.
Po przyjęciu oferty następuje złożenie zamówienia. Na jego podstawie dokonuje się realizacji dostawy, wykonania usługi. Poprzez zamówienie osoba zamawiająca zobowiązuje się do zakupu towaru lub usługi na określonych w ofercie warunkach.
Elementy i układ zamówienia:
1.Miejscowość, data;
2.Dane nadawcy;
3.Dane odbiorcy (adresata);
4.Nagłówek („Zamówienie”);
5.Zwrot grzecznościowy („Szanowni Państwo”);
6.Wstęp zawierający informację o otrzymaniu oferty i decyzję o złożeniu zamówienia;
7.Część właściwa zamówienia – określa się nazwę, rodzaj, ilość i cenę towaru lub usługi, potwierdza wcześniej uzgodnione warunki i wymagania (np. w kwestii dostawy);
8.Prośba o potwierdzenie zamówienia;
9.Zwrot grzecznościowy, podpis.
Bardzo proszę zapoznać się z proponowanymi materiałami i zapisać jako formę notatki zagadnienia do tematu.
W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować za pomocą (e-mail, dziennik, grupa).
Pozdrawiam, Beata Waszczuk