Temat: Korespondencja handlowa.
1.Korespondencja handlowa poprzedza zawarcie transakcji kupna-sprzedaży. Przedmiotem korespondencji handlowej określa się wszelkiego rodzaju pisma, jakie wymieniane są między jednostkami gospodarczymi, w których: prezentuje się towary, ustala warunki kupna-sprzedaży, określa się warunki dostaw, ustala się formy i sposoby płatności.
2.Etapy sporządzania korespondencji handlowej:
I etap – propozycja kupna – sprzedaży, LIST REKLAMOWY, ZAPYTANIE OFERTOWE,OFERTA
II etap – zamówienie towarów lub usługi, ZAMÓWIENIE
III etap dostawa towaru, FAKTURA, PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA
IV weryfikacja dostaw, REKLAMACJA
PREZENTACJA https://slideplayer.pl/slide/831104/
Bardzo proszę zapoznać się z proponowanymi materiałami i zapisać jako formę notatki zagadnienia do tematu.
Pozdrawiam, Beata Waszczuk